piątek, 28 sierpnia 2015

Nowe wyzwanie przedemna

Zaraz koniec lata,koniec wakacji za to nowy miesiac i nowe wyzwania.

Przede mną także ;)
Dla mnie bedzie to miesiac bez słodyczy! Oczywiście pojawia sie zdrowe zamienniki ;)

Dla mnie to także miesiac kiedy rozpoczynam nowa drogę.
Drogę ku lepszemu.

Moje ciało nie wyglada jeszcze tak jak bym chciała by wyglądało.
Dlatego postanowiłam rozpoczac wspolprace z trenerem personalnym ;) 
Jestem tym faktem mega podjarana i gotowa do działania.
Zaczynamy w połowie września!

Plan? Nowa dieta plus ćwiczenia siłowe.
Nigdy wczesniej nie chodziłam na siłownie.
Dlatego pod lupe wzięłam dwie:
1) MC Fit
2)Damen vital
 
W tez pierwszej bylam na treningu probnym. 
Jestem kobieta,ktora w swoim rozpisie treningowym bedzie miec cwiczenia ze sztanga co za tym idzie?
 Oczwiscie Każda sie domyśla bede musiała ćwiczyć tam gdzie przychodzą wszyscy mężczyźni wyglądający conajmniej jak żywcem  wyciągnięci z Men's health.
Tak ja,matka Polka która to świeciła swoją kobiecością przed obcym facetem co miesiac będąc w ciazy a w dniu porodu to nawet oglądało mnie moze z 6 sie poprostu krępuje.
Jak wyglada przysiad każdy wie i ja ta matka Polka z pupa wypięta ze sztanga na barkach oooo nie!
Mimo ze MC Fit ma mase sprzetu i trenerke,ktora kłaniała sie przede mną dowiadując sie,ze kiedys miałam 100 kg jest raczej na 2 miejscu.
Co tu duzo mowić mimo ze na siłownie ide tylko poćwiczyć obecnosc tylu mężczyzn mnie krępuje a chyba nie o to chodzi by sie wstydzić.Podpisac umowę na rok i chodzić z zaciśniętymi pośladkami...

Damen Vital
To siłownia tylko dla kobiet. 
W tym tygodniu ide na trening próbny to moj number 1 :D

    Moje ulubione słodkości ;) czekoladka        oczywiscie gorzka.

Nie myślcie sobie,ze taka święta jestem kiedy zbliżają sie te dni odzywa sie we mnie wilczy głód :(

W ostatnich dniach były krokiety,pizza,ciasto,raffaello :/
I mega ból brzucha,zaparcia czuje sie okropnie złe,ciezko brzuch mi rozsadza. Moze Mi cos poradzicie?
Bo to ze mam juz nie zrec to wiem! :(
Jaka ja glupia... Po ostatnim cheat mealu czyli po mamusiowych pierogach było to samo...

Obiecuje,ze juz nigdy nie zjem nic tak ciężkiego...

                    Caluski 💕

 

1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki za wytrwałość w ćwiczeniach. Ja od czterech dni bez słodyczy!
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń