sobota, 15 sierpnia 2015

Chciałabym!? Muszę?! Chce!!

No to jak to z Toba jest??

 Chciałabyś byc fit, byc jedna tych zgrabnych kobiet na fejsie,insta.Tą za która oglądają sie inni faceci kiedy ty nosisz dumnie swoją obrączkę na palcu i juz obmyślasz plan jak tu dzisiaj z mężem pofikasz ALE???
Masz za ciężka dupę? Niewierze sama ważyłam 90kg!
Siła grawitacji jest silniejsza od ciebie i dodatkowo dociska cie w kanapę kolejny hamburger ociekający majonezem? Naprawde chcesz ociekac jak on? 
-Mam dzieci,meza i cały dom na glowie.
Tez mam! I naprawde nie jestes jedyna która urodziła dziecko,miała cesarkę i ma pełne piersi mleka ;)
 
Jak powiada Chodakowska
*Twoje ciało moze wiecej niz podpowiada Ci Twój umysl* Święte słowa!

Muszę !??
Codziennie rano patrzysz na swoje odbicie i myślisz sobie "od jutra zacznę"
Twoje jutro ciągnie sie przez kolejne pol roku aż do urodzin koleżanki która wyglada caaalkiem dobrze.
Znow stajesz przed lustrem patrzysz  na swoje uda,brzuch pupcie cała w dzurkach i minę masz skwaszoną,patrzysz na swoją twarz masz 20,30 lat jestes ładna,piękny kształt oczu,ładnie umalowana,włosy ułożone i zastanawiasz sie czy naprawde musisz??
Oczywiście ze nie musisz ale jesli teraz nie zrobisz nic ze swoim ciałem nigdy nie spojrzysz w lustro z satysfakcja i błyskiem w oku ze dalas rade! Ty! Nikt inny za ciebie tego nie zrobil tylko Ty wzięłaś sie w końcu w garść i dalas rade!!! Pokonałas swoje słabości!!! 

A teraz?
Chcesz byc fit,chcesz byc zdrowa ,chcesz czerpać radość z życia,chcesz miec władze nad swoim stanem fizycznym i psychicznym! 
Jestes pewna siebie kobieta,po ciężkim okresie w swoim życiu z którym dalas sobie rade!
Nie wyobrażasz sobie życia bez treningu i osób ciebie wspierających oraz tych którzy w ciebie wątpili i dawali jedynie tym kopa który rozpędzał cie jeszcze bardziej.

Tak kochana! Ja przez te wszystkie fazy przeszłam ale o tym napisze w innym poście.
Usiądź na moment,zatrzymaj sie,wez kąpiel zamknij oczy i wyobraża sobie siebie czy jestes szczęśliwa?spelniona?
Każda kobieta jest silna! Ty tez w sobie masz ta sile tylko proszę cie wytrwaj!
Poczatki zawsze bywają trudne ale wtedy masz mnóstwo ludzi wokół siebie którzy beda cie wspierać i trzymac kciuki jak ja! ❤️


 


3 komentarze: