środa, 12 sierpnia 2015

Co robic...

Kiedy dziecko spi...

Mozesz odpocząć wyłożyć nogi na kanapie i wypić pierwsza gorąca kawe bo jestem pewna ze ta poranna zawsze pijesz zimna tak samo jak ja.
Możesz odespać nieprzespana noc lub poprostu jak lubisz nie robic nic i czuć sie z tym całkiem zajebiscie.

Ale NIE ‼️

My kobiety tak nie możemy ale za to potrafimy w te dwie godziny kiedy nasze dziecię spi zrobic wszystko to co  mamy w planach zrobic przez cały dzień.

Ja dzis PIERWSZY RAZ siedzę sama w kawiarni niedaleko domu i popijam pyszna eiskaffee a Lenka obok w wózku spi.
W sumie normalnie bym tego nie robiła ale powiedzmy, ze sytuacja mnie zmusiła ;p
Byłyśmy z Lenka u lekarza po drodze zasnęła wiec miałam dwie godzinki dla siebie😃 kupiłam cos dla meza dla Lenki książeczkę no a dla siebie maskę do stop za całe 0,50 centów hahahaha

Co robic? Lenka spi a ja łażę wokół domu a co tam zaszalałam,zasiadłam na krześle i zamówiłam kawe mrożona i pisze. Kelnerka pewnie myśli ze jestem niezłe uzależniona ze moje palce tak samo szybko jak jej obsługują klawiaturę telefonu kiedy to ona pisze ukradkiem kolejnego smsa.

Co robie zazwyczaj kiedy me dziecię spi?

1)Trening zazwyczaj robie po południu jak  juz muusze to wieczorem trwa około 45-70min + prysznic i wstaje Lenka
2)Myje podłogi zazwyczaj wieczorem lub po południu inaczej sie nie da
3)przygotowuje wczesniej obiad a dokanczam pozniej. dość późno bo około 17 o tej godzinie maz wraca z pracy mikrofalówki nieposiadan i posiadać nie chce wiec obiad musi byc późnym popołudniem
4)składam pranie,składanie prania przy moim dziecku kończy sie dla mnie biała gorączka i porozrzucanymi w całym mieszkaniu ciuchami plus moje stringi wiesza sobie na szyje...
5)ogarniam sie na spokojnie,czyli na spokojnie układam jak kolwiek włosy i robie make up robienie makijażu przy moim dziecku najczesciej kończy sie na nakładaniu pudru i pomalowaniu rzęs bo tylko słyszę "da,da mama da" jest tak bystra ze wie ze pędzlem do pudru mizia sie buzie,patyczek jest do ucha a kremem smaruje buzie i nogi
6)pisze listę zakupów kiedy tylko zasiadam i zaczynam pisać moje dziecko  zawsze ma ochotę malować tym samym długopisem który trzymam właśnie w ręce

Oczywiście nie robie tego wszystkiego w dwie godziny to przykładowe moje dwie godziny ;) 


                         Całus ;*


2 komentarze:

  1. Hehe Kochana moja Oliwcia też majtki na głowę zakładała 😃 właśnie sobie przypomniałam o tym czytając ten post 😊
    Świetny blog 😍 nie wiedziałam że piszesz. Będę twoja stała czytelniczką 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe Kochana moja Oliwcia też majtki na głowę zakładała 😃 właśnie sobie przypomniałam o tym czytając ten post 😊
    Świetny blog 😍 nie wiedziałam że piszesz. Będę twoja stała czytelniczką 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń