piątek, 21 sierpnia 2015

Jol mami,hej sexy ;D

Popijam sobie latte z pianka na domowej kanapie z wyłożonymi nogami pies u mego boku,Lenka grzecznie ogłada JoNaLu (najlepsza bajka jaka znam,bardzo mądra Lenka sie uczy no i mama przy okazji tez) Brzuszki pełne to i szczęśliwe ;) 
Przede mną nowe wyzwanie. Ale o tym napisze niebawem.
Wczoraj szwedalysmy sie z córa po sklepach tzn. Ona spala a ja korzystajac z okazji odwiedzilam drogerie oczywiscie,nie przypadkowo 😄
Kazda mama lubi miec ladne paznokcie
Ladne wlosy
Lubi napic sie swiezego soczku 
I lubi gdy jej dziecko ma czyste zabki :D
Także ojro wygospodarowałam bardzo dobrze hehehe.

Plan na weekend;
•zjesc ciemna bulke (nie jadlam bulki od 3 tygodni)
•pobiegać z samego rana , minimum 5 km
•posprzątać mieszkanko 
•zaliczyć wycieczkę rowerowa z mężem i córka 
•zrobic sobie pediciur 
•spedzic mily wieczor z poslubionym
•nie zjeść nic , czego nie mam w planach!

Ostatnio kupilam mleko sojowe i bez lakozy.
Po lyku sojowego myslalam ze padne , blee jak bym polopiryne pila. Za to bez laktozy pyszne, moj numer 1, zaluje ze tak pozno zdecydowalam sie je kupic.


A wy robaczki jakie macie plany na weekend? Ktore mleko u was wygrywa? 
                          ❤️



1 komentarz:

  1. Ja w pracy jestem ;) akurat mam przerwę.
    A moje ulubione mleko to ryżowe. Ma fajny lekko słodki posmak. Polecam ;)

    I udanego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń