środa, 4 lutego 2015

Walka o siebie dla siebie !!

Aktywność fizyczna była dla mnie samym złem,w-f w szkole omijałam wieelkim łukiem i też na pewno dlatego byłam zawsze okrąglejsza niż moje rówieśniczki.
Wszystko się zmieniło kiedy zachodząc w ciąże ważyłam 68kg a w dzień porodu 98!
Kiedy doszłam do siebie po cesarce wzięłam się ostro do roboty waga początkowa 86kg i w 5 miesięcy schudłam 16 kg!Oczywiście pomogła mi trenerka wszystkich polek (chyba nie muszę pisać,że chodzi o Ewkę) Dodatkową motywacją był dla mnie nasz ślub,po ślubie wiadomo urlop i same pokusy do o koła.

Moja waga teraz  to 72 kg,tym razem się nie poddam! Będę walczyć o siebie do końca!


Ten blog będzie pokazywał jak spełniam się jako matka i jako aktywna kobieta!

Wszystkim kobietą które walczą o swoje lepsze ciało i  marzenia życzę wytrwałości i spełnienia marzeń.

                                                           Razowa Mama :)

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki,też chcę! Ale kurczr motywacji mi wciąź brak:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki,też chcę! Ale kurczr motywacji mi wciąź brak:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana naprawde warto jesli chcesz mogę ci udzielić kilku wskazówek kiedy pisałam tego posta w lutym ważyłam 72kg dzis wazę 61kg naprawde dasz rade;)

      Usuń